Vanliga frågor

Innehåll som kan döljas

Processen med våra mönster

Vi arbetar hårt för att minimera risken att det finns fel i våra mönster. När vi färdigställt ett mönster har vi en grupp av teststickare som testar våra mönster. Efter att vi fått återkoppling från våra teststickare och reviderat våra mönster publicerar vi våra mönster.

Eventuella fel i mönster

Även om mönstren provstickas och korrekturläses noggrant innan de publiceras, kan misstag naturligtvis inträffa. Om du tror att det finns ett fel i något av våra mönster är du välkommen att skriva till support@woolnwonder.se så undersöker vi det och ser därefter till att eventuella fel rättas till så snart som möjligt.

Om du vill ha hjälp med ett mönster

Vi hänvisar i första hand till våra instruktionsvideos på youtube och vår hemsida. 

Skulle du trots detta behöva hjälp så skicka ett mail till: support@woolnwonder.se så svarar vi så snart vi kan. Vi tipsar också om att du kan be om hjälp i en lokal garnbutik eller i stickforum på internet.

Hur ditt mönster levereras

När du köper ett digitalt mönster från Wool n Wonder får du möjlighet att ladda ner mönstret direkt efter genomfört köp. Du får också ett e-postmeddelande med en länk för att ladda ner mönstret direkt efter att beställningen har slutförts.

Eftersom mönstret skickas digitalt är det viktigt att du anger rätt e-postadress när du betalar. Dubbelkolla därför att den information du anger är korrekt.

Problem med nedladdning av mönster

Om du har problem med att öppna filen/filerna för ditt mönster, testa att öppna dem i en annan webbläsare. Om du försöker öppna det i telefonen eller på en surfplatta kan du försöka från en dator istället. Problemet ligger ofta i ditt operativsystem eller i eventuella brandväggar.

Om du fortfarande upplever problem, vänligen kontakta info@woolnwonder.se. Du kommer att få ett svar så snart som möjligt.

Betalningsalternativ

Vi erbjuder i dagsläget betalning med kort eller paypal.